Fonte: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/e/ea/Van_Gogh_-_Starry_Night_-_Google_Art_Project.jpg/1280px-Van_Gogh_-_Starry_Night_-_Google_Art_Project.jpg |
Fonte: http://sorayaestefana.com/blog/wp-content/uploads/2013/02/joanmiro.jpg |
- "Starry night" de Vincent Van Gogh.
- "El gallo" de Joan Miró.
- "Crying girl" de Roy Lichtenstein.
- "Muchacha en la ventana" de Salvador Dalí.
- "Barco de mariposas" de Vladimir Kush.
Fonte: http://www.hoyesarte.com/wp-content/uploads/2013/08/roy_lichtenstein_roy_lichtenstein_19231997_crying_girl_1963-268-1.jpg |
Os nenos/as escolleron o cadro que máis lles gustaba, o que máis sentimentos provocaba neles/as. Así a primeira fase desta actividade foi que reinterpretasen a pintura e fixesen un debuxo sobre el, que non tiña que ser unha copia ou calco, deberían ser creativos deixar voar a súa mente.
Finalizada esta etapa a continuación deberían crear unha poesía inspirada no seu debuxo, que a súa vez se baseaba no cadro elixido. Xurdiron 19 propostas, neste vídeo vos deixamos unha pequena mostra, co recitado dos autores/as.
Agardamos que vos guste, ata outra Diminutos!
-¿Por qué habitualmente no se les descubre?
ResponderEliminar-En general los profesores tienden a ver lo negativo: fulanito se porta mal, habla mucho, es muy inquieto... tienen que aprender a positivizar, se llevarán muchas sorpresas. Yo siempre lo ejemplifico con un caso que es algo frívolo pero muy ilustrativo: una persona tiene los ojos preciosos y la nariz fea; pues para sacarse partido lo que no debe hacer es llevar gafas de sol, ¿no? Esto es igual. Si un niño es inquieto suele ser creativo, pues ¡aprovecha eso!