27 nov 2013

Traballamos en grupos sobre os animais vertebrados e invertebrados.

Boas diminutos e diminutas:
Fai uns días comezamos cos traballos en grupos sobre os temas dos animais vertebrados e invertebrados. Para estos traballos dividimos a clase en 6 grupos , 3 grupos traballan sobre os animais vertebrados e os otros 3 grupos traballan sobre os animais invertebrados.

   
Todos comezaron con moita ilusión: primeiro leron o tema a nivel individual, logo co seu grupo. 
Durante esta semana, algúns dos nenos/as  trouxeron das súas casas enciclopedias dos animais, libros relacionados cos temas e material sacado de internet. 
Onte fixeron de investigadores/as na leoteca do colexio: buscaron nos libros da biblio, nos ordenadores e sacaron fotos ao que lles pareceu máis interesante.
Algúns dos vídeos que atoparon na súa búsqueda foron os seguintes:

GRUPO DOS MAMÍFEROS





GRUPO DOS ARTRÓPODOS


GRUPO DOS ANFIBIOS E PEIXES



GRUPO DAS ESPONXAS, AS MEDUSAS E OS VERMES



GRUPO DOS MOLUSCOS E OS EQUINODERMOS



Nas próximas clases cada grupo fará un esquema cos recursos utilizados e os contidos aprendidos, e para a próxima semana comezarán as exposicións para o resto da clase por parte de cada grupo.
En espera do resultado final do traballo, adiántovos un vídeo no que se mostra o traballo que están facendo os diminutos, espero que vos guste, e a rematar os traballos igual de ben que os levades ata agora!
Estamos dexesando que vexades o resultado final!

Preparación dos traballos de coñecemento do medio por grupos!Ata a próxima!




h

16 comentarios:

  1. hola soi carlos Pedro Alex Jesica me gusto mucho el rap de los aragnidos haber si colgais otro video mas chulo CHAO

    ResponderEliminar
  2. hola son jessica amin o video do rap das arañas gustoume moito por que e moi divertido e faime reir.Eu aprendin que as arañas son aracnidos.Eu recomendovos que o vexades e ade mais de velo aprendes moitas cousas.por favor se queredes podedelo ver non vos mando que o fagades.grazas por vesitarme chao.

    ResponderEliminar
  3. Hola son Laura
    el video que mas me gusto fue el rap de los aracnidos porque es el mas divertido y entretenido

    ResponderEliminar
  4. Hola chamome Esteban,gustoume moito o video dos artropodos.
    O Oue gustoume mais foi as diferenzas dos insectos e os arácnidos..O que aprendin foi aa partes do corpo dos insectos

    ResponderEliminar
  5. Hola son Diego:
    Gustoume moito o voso vídeo Alex B. , Pedro e Jessica...
    O rap dos arácnidos¡

    ResponderEliminar
  6. Hola:
    Vin todos os videos e o que mais me gustou foi o rap das arañas porque cantaban as bolas unha cancion moi bonita y aprendí
    muchas cosas como por ejemplo que las arañas son aracmidos

    ResponderEliminar
  7. Hola son Brais :
    Eu hoxe aprendin que hai moitos aracnidos e as suas caracteristicas
    como por exemplo : teñen oito patas , non teñen anteas . A parte aprendin que casi se pode facer un rap con calquera cousa, Porque facer un rap sobre los aracnidos e moi dificil .
    un saudo .

    ResponderEliminar
  8. Hola son Marcos.
    O video que mais me gustou foi o rap das arañas.
    Aprendin que alguns bichos non aracnidos.

    ResponderEliminar
























  9. Hola son Alex.B:
    O que mais me gustou dos videos foi o rap das arañas.
    Por que me acordei do rap de toda a clase.
    Aprendin donde teñen as partes os insectos











    ResponderEliminar
  10. Hola son Jose:
    Gustoume moito os videos que colgaches sobretodo o rap das arañas sobre todo cando discuten sobre as arañas pero o que mais me gustou foi aprender tipos de aranidos

    ResponderEliminar
  11. Hola soy Nico.Me a gustado mucho el rap de los aranidos.Y e aprendido que las arañas son aranidos y que algunos peces ebulucionan a lagartos y quw ay una lagartija acuatica que no sale del agua

    ResponderEliminar
  12. Hola son Pedro!
    Gustoume moito o rap dos aracnidos e aprendin que hai medusas que non pican.

    ResponderEliminar
  13. Ola son Xose Camean o video que me gustou foi o do rap das arañas e aprendin que as arañas son aracnidos e asi me despido,chao

    ResponderEliminar
  14. Hola, son Aitor
    O que mais me gustou foi o video dos anfivios e os peixes porque era moi interesante e aprendin que hai medusas que non pican.

    ResponderEliminar
  15. Hola son alex.m.t.:
    gustoume moito o de os amfibios non sabia que un de moitos amfibos !vivian na auga! bueno chao.

    ResponderEliminar
  16. Hola:
    Soy Vanesa y quiero decir que a mi me gustaron todos porque son geniales.
    Vanesa

    ResponderEliminar

Un blog aliméntase dos teus comentarios, grazas por colaborar con nós.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...